Ana sayfa > Haberler > İçerik
Deqing'de Kejian'ın İki Gün Turu
Apr 27, 2017

- Personelin karnavalı

Ya yolculuk edebilir ya da okuyabilirsiniz, ancak ya bedeniniz ya da ruhunuz yolda olmalı.

Aynı yerde uzun süre, insanlar duyarlılığını kaybetmeleri kolaydır ve zihin de kaçınılmaz olarak uyuşukluktur. Dolayısıyla seyahat anlamı bu olabilir. Hayat yolculukların bir bölümüne benziyor ve umurunda olan şey varış noktası değil, sahneye baktığınızda ruh halinin yanı sıra yol boyunca olan sahnedir. Ayrıca, hayat sadece günümüzde karışık değil aynı zamanda aynı düşünen arkadaşlar ile (yemek yiyin) ve uzak (oyun) şiirlerle de donatılmıştır .

Son zamanlarda, personelin takım bilinci arttırmak için Kejian "Deqing turu" etkinliği düzenledi ve böylece boş zamanlarında çalışanlar rahatladı.

Son olarak, Deqing'e giden otobüse basladik, iki günlük bir deqing turuna basladik. 1.5 saat sonra Deqing'e vardık. Yolda, öğrendik, şu anda rahatız . Her yönüyle, Kejian'ın herkese getirdiği refahı hissedebiliyoruz.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

Şiirde bahsedilen yeni şehir Deqing'tir. Ve Baidu , Pekin-Hangzhou Büyük Kanalındaki en büyük rıhtım ve önemli ticaret limanının kökeni olduğunu söylüyor . 1200 yıl önce kurulan antik çağlardan beri müreffeh bir nitelikte , basit bir atmosfere ve zengin antik kültüre sahiptir.

Xiazhu Gölü

Yeni şehri ziyaret ettikten sonra öğleden sonra Xiazhu Gölü'ne gidiyoruz.

Gölün su alanı sadece 3.4 kilometrekaredir ve bölgede 36.5 kilometre karelik dağılmış 600'den fazla büyük ve küçük iskele adası bulunmaktadır. Merkezi göl ve üç ana adayı suyla ziyaret ediyoruz. Sulak alan labirenti Bai Luzhou ve Taohua Adası'na tekne alıyoruz. " Mütevazi yazlıkların kuzey ve güneyinde, martılar her zaman yumuşak nehirle akın etti" sınırsız rahatlığını hissedebiliriz; " Egrets, Xisai Dağı'nın önünden özgürce uçuyor ve yağlı mandalina balığı nehirde şeftali çiçekleriyle neşeyle yüzüyor " ve doğal vahiy " Güneş batışında akan nehirler taşıyor; Vapur rahatça yüzen bir yalnız tekne ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Mogan Dağı

Ertesi gün, ilk güne kıyasla daha zordu, bu yüzden sabah erkenden kalktık. Ve Mogan Dağı'nın 286 kavisli dağ yolunda otobüse bindik. Bir sonraki yere gittikten sonra "Yağmur yok, ancak yemyeşil manzara giysileri ıslatacak kadar kalın" derken dağın tepesine tırmanarak dağlara bakan "doğu çitin altında bir krizantemi seçmek" düşüncesine yardımcı olamayız ve baktığımızda, güney yamacını gördük. Çok güzel "dedi. Açık ve net duygusu ortaya çıktı. Moye'nin kılıcı vermeye odaklandığını gören kılıçtan beklenti olarak "on yıl taşlama kılıcı gibi göründük, ama parlayan bıçak kullanmadı".

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Mutlu zaman her zaman çok hızlıdır ve dönme zamanı. Deqing'e ayak izlerimizi bırakıp kahkahalar attık.

Deqing turu yalnızca boş zaman yaşamımızı zenginleştirmekle kalmaz, aynı zamanda aileyi daha uyumlu hale getirir. Ve Kejian'ın sıcaklığını ve sevgisini hissetmemize izin verin, böylece kaynaşmamızı iyileştiriyoruz ve takım ruhlarımız tam olarak gösterildi. Sonunda, herkes daha yüksek bir coşku ile çalışmaya karar verir!

İlgili haberler

Copyright © Kejian polimer malzemeler (Shanghai) Co., Ltd. tüm hakları saklıdır.